شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

سومگون ارزشی وار

((سوورم))

 

من سنی چوخ سوورم سنده تلاش اد کی سویل

سـومگون ارزشی وار سـوگیل جانـان بینی بیـل

سـوزومی من دیه بیلمم سنی گـورجگ توتولور

بو دیلون تقصیری یوخدور نه دسون بیچارا دیل

هانسی حسنوی ایلسون تعریف و توصیف بیـزه

سنی نقاشی ائدن چـونکی سنی ائددی شکیـل

من سنون چون ازیلیب خردو خمیر اولدوم اینان

اولسا بیـــر ذره منیم اوتــرو گـوزل سنـده ازیـل

منی تنها بـراخوب عشـق اودونو ســــونـدورما

ایستسون سـن گــدسن گـــــد یـوخون اما دلیل

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سویل پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 13:12

سلام
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد