شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

چرا اینجا

من از تنهایی و غم ها

من از دلتنگی شب ها

پناه آورده ام اینجا

من از درد فزون عشق

من از دریای خون عشق

پناه آورده ام اینجا

من از دست جفاکاران

زمعشوقان بی ایمان

پناه آورده ام اینجا

من از دریای طوفانی

من از دست پریشانی

پناه آورده ام اینجا

من از این تیرگی بخت

من از این روزگار سخت

پناه آورده ام اینجا

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 07:19 http://www.ertebat.blogsky.com

بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد