شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

هر روز تولدی دوباره

Every morning is a fresh begning

Every day is the world made new

Today is my world made new

I have lived all my life up to this moment,to com to this day

This moment-this day-is as good asany moment in all eternity

I shall make of this day-each moment of this day- a haven on earth

This is my day of opportunity

"dan custer"

هر صبح آغازی دیگر است

هر روز جهانی است که از نو تولد می یابد

امروز روزی نو است

این دنیای من است که امروز از نو بنیاد می یابد

سراسر حیاتم را تا این لحظه گذرانده ام تا چنین روزی فرا رسد

این لحظه این روز همچون لحظه های دیگر در طول ابدیت خوب و گرامی است

برآنم تا از این روز  و لحظه لحظه آن بهشتی زمینی بیافرینم

امروز روز بخت من است

نظرات 2 + ارسال نظر
آدم برفی سه‌شنبه 7 خرداد 1387 ساعت 20:29 http://www.mahfele-khial.blogsky.com

به نام خدا
سلام
چه جالب دوباره یه نفر اومده که طراحی وبلاگ منو داره ......
انگار خیلی وقت نیست اومدید ....
در هر صورت موفق باشید .......
خوشحال می شم سر بزنید ..........
خدانگهدار

Yashar پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:14

Khube nazaram hamunie ke ghoftam tanavosho bishtar kon

داداش خوشگل من تو منو کشتی با تنوع طلبیت
جون من اینجا دیگه دنبال تنوع نگرد
باشه مو قشنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد