شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

اوزاقلیق

سئیر ائلدیم باغچالاری باغلاری

تزه لندی  اورگیمـون  داغـــــلاری

اوزاق دوشن بیــربیــرندن آغلادی

                               بیــر بیـــر میـزدن چوخــلو  اوزاق  دوشموشوگ

                               سوسوزلوقدان سوسوز قالوب سوسیموشوگ

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 04:54 http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
خیلی ممنونم به خاطر لینک و به خاطر لطفی که به من دارید .
من هم شما رو با عنوانی که می خواستید لینک کردم .
::شعرها و دستنوشته های من::
براتون آرزوی موفقیت می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد