شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شکوه های دل

شکولی دیل

قان آخور باخ گوزلیرمدن جاریدور دامانیما

بو دیدرگون دنیادا چوخ تشنه دور باخ قانیما

چوخ تلاش ائددی منی تا بنده چکسون بیرگجه

وئرمرم فــرصت ائده رخنـه بـــوگون ایمانیما

زاره گلسم غم الیندن سسلرم تک اللهی

ایسترم منده کمک تا گلسون اوء فریادیما

ظلم ادیب چوخلو منه اتمم تحمل ظلمینی

جسمیمه آتش وروب رحم اتمیب او جانیما

غم سالوبدور آلنیما چوخلو درین خط و خطوط

بیلمورم شاید بو خطلر گونلریمدور آلنیما

یاروارودوم یازماسون بوشکوه ای چون بیرگناه

یوخدو جسمیمده  تحمل آندوسون قرآنیما

ایستسه هرکیم گوره من گوردوکیم درد و غمی

بیرزمان وقت ایلسه باش چکسون او دیوانیما

نظرات 1 + ارسال نظر
آدم برفی یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 20:32 http://www.mahfele-khial.blogsky.com

خدا فراموش نشه
درود
چه جالب شما ترک هستید ؟؟؟ ببخشید ولی من از شعر شما چیزی نفهمیدم ........ حتما قشنگه .......... ممنون که سر زدید .....بله من سبک خاصی رو دنبال نمی کنم ........ از همه جا و همه کس و همه جوره می نویسم .......
خوشحال می شم اگه از نوشته هام خوشتون بیاد .
من آپم....
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد