شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

تقسیم محبت

 

Life is sweet because of the frinds have made

   and the thing which  in common ,we share

we want to live on, not because of ourselves

زندگی به خلق دوستی ها و تقسیم مواهب آن با دیگران شیرین است

ما خواهان تداوم زندگی هستیم نه به خاطر خودمان

                                               

نظرات 1 + ارسال نظر
آدم برفی پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 19:28 http://www.mahfele-khial.blogsky.com

به نام خدا
درود
من شما رو لینک کردم .... شما هم با عنوان گفته های دل من زیر آسمان خدا یا محفل خیال می تونید من و لینک کنید
خیلی خوبه که می خواین کتاب چاپ کنید این موفقیت رو به شما تبریک می گم ..... بازم سر می زنم
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد