شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

لحظه دیدار

آندم که تو را دیدم

                  لرزید دلم، گفتم

                                   دیوانه شدی ای دل؟

آندم که تو را دیدم

                  آن ماه پری رویت

                               آن خنده که زیبا بود

                                               بر گوشه لب هایت

                                                              آن شور به چشمانت

                                                                             در خاطرم است اکنون

هر گز نتوانم من

                 از یاد برم آنروز

                                          آندم

                                              آن ساعت دیدارت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد