شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شمع و پروانه

گفتــم و باور نکـردی عاشقی دیوانه ام

گفتم و باور نکردی دل به مهرت داده ام

سالها من در پی ات هرجا که گفتی امدم

گفتــم و باور نکردی شمعی و پروانه ام

نظرات 3 + ارسال نظر
به شکل غمگینی فرهادم دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 15:53 http://miracle.blogsky.com

به جان خودم باور کردم..!

مرضیه دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 16:03 http://www.gita.blogfa.com

سلام دوباره
یه سوال بیشتر شعرات رو برای کی می گی ؟

سلام گلم
من همیشه واسه خودم شعر گفتم یا بهتره بگم من وقتی شعر میگم تو یه دنیای مجازیم و هیچ ادم حقیقی تو شعرهای من جای نداره همه تخیلین

میترا دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 23:22 http://www.dokhtarane.blogfa.com

سلام نیماجان
برو پائین یه خبر دارم واست!!
____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

بازم برو!


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________



____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________



____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

وبلاگم رو آپ کردم!
اگه وقت داشتی و مارو قابل دونستی یه سر بزن

منتظرم نزاری
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد