شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

فقط به خاطر تو

Just For You

As I sit here all alone
I think of only you
I think of how I love you
and how you make me feel
I think of what could be
a wish come true
for you to love me too

I'm holding on to my love for you
and hoping one day soon
you will love me
like I love you

نظرات 3 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 09:30 http://www.patty.blogsky.com

سلام.
وبلاگ خیلی جالب و زیبایی دارید...
من هم یه وبلاگ دارم که بد نیست!!!
درضمن این پستتون خیلی زیبابود...
خوشحال میشم اگه به من هم سری بزنید!!!
ممنونم.
موفق باشید...

دختری با دامن حریر دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 15:08 http://www.patty.blogsky.com

صدای جیرجیرک ها به گوش می رسد
سکوت را نوازش می دهد
و جای خالی آدم های شب نشین را
با نگاهی معصومانه پرمیکند...
....
.
.
.
سلام و ممنونم که شما هم به وبلاگ من اومدید و دعوت من را پذیرفتید!!!
و ممنونم که من را لینک و من هم شما را لینک کردم!!!
قبول دارم که شما نمی تونید من را درک کنید چون...اما اگر عاشق باشید می تونید کمی همدرد باشید!!!
من در قفس نیستم اما زندگیم....
من هم خوشحال میشم اگه شما کمک کنید ولی شما که هیچ چیز را نمیدونید!!!
ممنونم.
بازم بیایید!!!
موفق باشید...
.
.
.
LOVE is all we have,the only way that each can help the other

leila دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 19:22

LOVE is a sacred mystery.to those who love,it remains forever wordless;But to those who do not love,it may be but a heartless jest.
Gibran,Khalil

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد