شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

دل طوفانی من

در ساحل آرام قدم خواهم زد

               به امیدی

                         به ندایی

                                 به صدایی

                                       به نشانی که زسوی تو برایم آرند

در دل بحر عجب طوفانیست

                           چهره اش مست و بسی آرام است

    کاش می شد که تورا باز ببینم اینجا

                                       کاش می شد که مرا یاد کنی

                                                               کاش بودی

                                                                    تا به بوسه دلم آرام کنی

مدتی هست شده دل ناآرام

                             شده دل طوفانی

                                         گاه می لرزد به خودش

                                                            گاه می کوبد به سرش

انتظار تو کشم

          تا که چشمان تو را باز ببینم

             شاید

          از پس آرامش آن چشمانت

                                 وام گیرد دل طوفانی من

                                                                  آرامش

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 02:06 http://www.dokhtarane.blogfa.com

سلام مرسی که همیشه منو از مطالب زیبات بهره مند میکنی

محسن مقدم چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 16:50 http://lovesky.blogsky.com

برای شما آرزوی موفقیت میکنم .
سرودها زیبا بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد