شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

کاش بودی

                  کاش بودی

                      تا که با عشق تو سر می کردم

                                 لحظه هایی که برایم سخت است

                                            لحظه هایی که در آن دم زهمه بیزارم

                 کاش بودی

                     تا که در خلوت تنهایی خود

                                     از نفس های تو من

                                             روح تازه به تنم می دادم

                 کاش بودی و مرا می دیدی

                            که چقدر دلتنگم

                             که چقدر تنهایم

                             شدم انکار در این چرخش دواره گرفتار

                                                          با دلی خسته و بیمار

                 کاش بودی

                         دانم که تو نیستی

                              ولی امشب چه کنم

                                             به تو محتاجم

                                                 بیش از هر وقت دگر

                                                             کنم این جمله چه بسیار به تکرار

                                                            کاش بودی...کاش بودی....کاش بودی

نظرات 3 + ارسال نظر
آرام دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 12:51 http://sharabetalkh.blogsky.com/

دیدم الان آپ کردی گفتیم یه سری به سرای شما بزنیم دیگه عادت کردیم به خانه ی شما

سیما سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 01:38 http://stripped.blogsky.com


نیستی ولی رزوی بودنت با من است.

سلام

شیما جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 11:51 http://just-a-day.blogsky.com

شعر زیبایی بود....کاش....
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد