شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

عشق پنهان تو را

باید از یاد برم

عشق پنهان تو را

روز ها سخت شده

بخت بدبخت شده

خنده روی لب من نیست دگر

عاشقی سخت شده

باید از یاد برم

آن دمی که من و تو

با یکی خنده

در آن لحظه

شدیم عاشق هم

باید از یاد برم

همه آنچه به من گفتی تو

همه آنچه به تو گفتم من

پاک باید کنم این ذهن

از هر آنچه که به یادم آرد

عشق پنهان تو را

باید از یاد برم

می دانم

باید از خاطر خود دور کنم

می دانم

ولی از دل نتوان برد

همین می دانم

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 21:00 http://delshodehgan.blogsky

سلام شعرتون عالی بود اگه شاعرش هم می نوشتید عالی بود
من هم یه بلاگ حقیرا نه ای دارم اگه بازدید کنید ممنون میشم که از نظراتتون هم استفاده کنم

موفق باشید

مهسا شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 00:13 http://WWW.POEM.BLOGSKY.COM

سلاااام

خیلی شعر قشنگی بودااااااااااااااااا

بازم بیا پیشم خوشحال می شم............

آدم برفى شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 15:35

سلام
خیلى جالبه . مخصوصا اونجا که مى گه "بخت بد بخت شده "
روزاتون یاسمنى

مرضیه یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 11:31 http://www.gita.blogfa.com

سلام عزیزم
امیدوارم همیشه موفق باشی
شعر قشنگی بود اما به نظر من آدم نباید عشق را از یاد ببره . عشق را باید فریاد زد . باید عاشقانه زیست . عشق پنهان را باید آشکار ساخت .
با نور . . .

شیما یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 20:46 http://just-a-day.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود.... و احساسش قابل لمس....
ممنون از اینکه به وبلاگم اومدید ....
مدتیه دلم گرفته....میدونم خوب میشه میدونم به زمان نیاز دارم میدونم یاد گرفتم با همه چیز بسازم و کنار بیام...
اما وقتی مدام یه حس رو سرکوب کنید باید فکر زمانی هم باشید که ظرفیتش تکمیل شه و طغیان کنه.... فکر کنم توی همین دوره هستم....اما همیشه بعد از هر طوفانی آرامشی هست....
امیدوارم بتونم این یکی رو هم رد کنم....فقط میدونم دلم خیلی گرفته... از چی یا از کی نمیدونم... فقط روزای دلگیریه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد