شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

one and only you

One and Only You

By Monica Eads
Each night I pray for you as I lay me down to rest,
I ask God to keep you safe and give you all the best.

I pray that you remain grounded and hold on to your faith,
For God has great things in store for those who patiently wait.

I hope you are joyful and strong, compassionate and sincere,
I hope you believe in love and are able to love without fear.

I pray that you pray the same for me and my existence you do not fret,
 pray this for you, my future companion, but have I met you yet? 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 09:09 http://www.gita.blogfa.com

سلام دوست
خیلی زیبا بود ...
پای در خت شکوفه دار گلابی
با تنه ای از حضور
دیدم که در چند متری ملکوتم ...

راستی یه شعر به سبک کهن گفتم به زودی آپش می کنم دوست دارم نظرت رو راجع بهش بدونم . اول آبان ثبت می شه ...

مرسی ...
با دنیایی از نور ...
و شبی پر از ستاره ...

سیما دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 23:06 http://stripped.blogsky.com

نفسهایت من را فنا میکند و سپس از نو میسازد.

سلام به من سر بزن لطفا.

بهروز سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 06:58 http://nightpoet.blogfa.com

سلام
شعر عاشقانه ی قشنگی بود
معنی کلمه ی fret رو نفهمیدم
عالی بود ممنون که شعر دوستان رو نقد می کنی
بابا شما هم دست بجنب
شعر بیار که این سفره بدون شما صفا نداره
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد