شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

چقدر تنها

تو را می خوانم و دانم تو هم خوانی مرا هر دم 

در آغوشم بگیر امشب بـه پهنای زمین سـردم 

چنان ســرما که لرزاند چو بیــدی استخـوانم را 

نمی دانم تو می دانی؟ چقـدر تنها و دلسردم 

نظرات 7 + ارسال نظر

این منم..........سنگی ترین شاعر زمینی ...

که چون کوهی از یخ ذره ذره در برابر اشعه عشقت آب میشوم....

مرا ببخش......نه از سنگم ...که از شیشه ام........

نه...

از الماسم..........

و تو ........

قیراط ها الماس......

من ذره ام و تو دریا.....

من نسیمم و تو بهشت.......

من بارانم و تو دلیل بارش باران........

باش تا بارن شوم.........باش تا ببارم.......باش تا عاشق بمانم ...

همیشه بارانی(باران) سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 13:57 http://shaghayegh154.blogfa.com

تقلب کردی نمرت صفر شد...مبارکه قالب جدیدت

باران سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 14:03 http://shaghayegh154.blogfa.com

یخ می خورد کسی
که دلش جنس آفتاب است

می میرد از تگرگ
کبوتر که بال او
با دستهای تو
دیشب به میله های قفس
گره کور خورده بود

مادر بهانه
کودک دوباره درد سر
بابا که آب ندارد به جای آه

مادر به جای کهنه بچه
می شورد
لب حوض گناه


کودک به گردن بابا که پول پول
بابا به رنگ ماهی افتاده روی آّب
هی سرخ می شود

دستی به جیب و تکیه به دیوار سر نوشت
آهی عمیق می کشد از دست روزگار

خواهر دوباره خسته شد از زل زدن به طاق
خواهر هنوز بوی آب معدنی تازه می دهد

عقلش سفید تر از چشمهای من
بابا سرش گیج می رود
او موج خورده است
از لب دریای جبهه ها
گوییا
امروز دریا طوفانی است

مادر هوار می کشد از عمق دست و پا
بابا به روی زمین سینه خیز می شود
آرام و پر شتاب :

" تانکا دارن می رسن ... بچه ها قیچی شدن..... "

بابا دوباره دست به سر می شود

مادر دوباره لب حوض
با آب چرک
باران به ابرهای خسیس هدیه می کند

مرضیه شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 22:46 http://gita.blogfa.com

سلام
مثل همیشه زیبا

قالب جدید هم مبارک به یه شعر جدید بروزم خوشحال میشم نظرت رو بدونم ...

از هر طرف که رفتم جز حیرتم نیفزود...

رزاق شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 15:30

شعرهایت را چو خواندم دیدم این حرف من است

شیما یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 10:20

خیلییییییییییییییییییی زیباست...
خیلییییییییییییییی

مهدی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 17:36 http://armageddon.blogsky.com

چه دل دلتنگ من برای او
چه بی تابم
شعر زیبایی بود به ما هم سر بزنی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد