شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

آی، اولدوز

منه باخچاق، اورگ ســوزون سیــز بیلدوز 

غم سیز منی هانسی زامان سیز گـوردوز  

هــم صحبتیم دور گئجـــه لــر ، آی، اولدوز 

         ایــــله بیلمم اورگ ســوزیــن گیــزلیئم 

         یــوخــــدور منیم بیــــر همدمیم تا دیئم   


تا به من خیره شدید حرف دلم فهمیده اید 

کی مــــرا تنهـــا و بی غــــــم دیـــده اید

نظرات 4 + ارسال نظر
گلشیفته شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 14:03 http://sorme21571.blogfa.com


. . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

سلام دوست من خوبی شما

نمازو روزهاتون قبول درگاه الهی
من با داستان شام آخر داوینچی آپ کردم
خوشحال می شم که سر بزنی و اون نتیجه گیری زیبای خودتو برام بنویسی

همیشه سالم باشی و سلامت
مرسی از لطف شما دوست عزیز نسبت به من
یا حق
التماس دعا

آیدا یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 01:08 http://sofiya.blogsky.com/

خیلی قشنگه
زیبا و دلپذیر
دیگه چیزی نمیگم
فعلا

گلشیفته پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 01:07 http://sorme21571.blogfa.com

سلام دوست من خوبی شما


شعر اولی خیلی با معنا و زیبا نوشته بوید
ولی متاسفانه
نیست من بی سوادم
بلد نیستم این حارجی هار و بخونم
سوادم اونقدرا قد نمیده
اون پایی نی هم که دیگه نو اله نور شد
ترکی
اخه بی انصاف ترجمش هم پاینش می نوشت یما هم می فهمیدم چی نوشتید

ترکی و خارجی وا ی

مغزم ارور داد تاددیم
دودستی زدم توی سرم گفتم
بیا
چقدر بهت گفتم برو زبان یاد بگیر

ترکی من فقط بویورون بلدم
با سبی که می شه الما
همین
دیگه هیچی بلدنیستم
خوبه حالا همه هم دور برو ترک هستن
ولی یاد نیمگیرم

شوخی بود
اراز جان
موفق باشید
در پناه حق

پرستو یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 20:48 http://1etefag.blogfa.com

سلام از شعرای ترکی زبانت خیلی خوشم اومد

من خودم اهل تبریزم شاید همشهری باشیم

خوشحال میشم اگه به وبلاگ منم سر بزنی

راستی من لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم این افتخار

و به من بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد