شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

شعر های من

شراب تلخ می خواهم کشم بر سر روم تا اوج به دریا دل زنم شاید کشد ما را به خود این موج

اولین روز مهر ماه (تولدم)

بیست و پنج سالی از عمر من گذشت 

لحظه ای دنیـــا بــه میــل مـن نگشت 

گاه گاهی خنده ها و گاه گاهی ناله ها  

آمـــد از راه و نــصـب بنـــده گــــشت  

(آراز) 

 

همانند امواج که به شنزار ساحل راه می جویند 

دقایق عمر ما نیز به سوی فرجام خویش می شتابند 

دقیقه ها به یکدیگر جای سپرده و در کشاکشی پیاپی از هم پیشی می گیرند 

(ویلیام شکسپیر) 

 

دل شکسته

خــانه ات گــــردد خـراب روی سرت ،خانه خراب 

چشــم هایت وا کــن ایـن دنیــا بود تنها ســـراب 

ســـوختـم در آتش هجـــــر عــزیــزان این چنین 

آتشی دیگـــر نـزن بــر من کـــه گـــردیـدم کباب 

آن چنــان ســاییـده اند روح و تنــم ایـن غصه ها 

نازکـم ،خــواهم شکست با یک تلنگر چون حباب 

always on my mind

Always On My Mind 

 

I went to sleep last night
With you on my mind
When I awoke this morning
My thoughts were still thine
Your kisses are much sweeter
Than fine vintage wine
I want the world to know
My heart is yours to bind
I’ve heard of climbing a mountain
And searching for angels divine
But I’d drown in a love fountain
If you refused to be mine

Forever in love with you, 

آی، اولدوز

منه باخچاق، اورگ ســوزون سیــز بیلدوز 

غم سیز منی هانسی زامان سیز گـوردوز  

هــم صحبتیم دور گئجـــه لــر ، آی، اولدوز 

         ایــــله بیلمم اورگ ســوزیــن گیــزلیئم 

         یــوخــــدور منیم بیــــر همدمیم تا دیئم   


تا به من خیره شدید حرف دلم فهمیده اید 

کی مــــرا تنهـــا و بی غــــــم دیـــده اید

جانان بخواهد

کنــم جانـــم فدا جانان بخواهد 

کنم این سر جدا جانان بخواهد 

روم مــن پــا بــرهنه روی آتش 

اگــر ایــن کـار را جانان بخواهد 

نبیند چشم من جز او کسی را  

اگــر از مـــن وفا جانان بخواهد 

بگــویم گشته است زنـدانی تو 

دل مــا را ز مـا جــانـان بخـواهد 

بــود دینی ســرم بر روی گردن 

کنم این دین ادا جانان بخــواهد 

Let Me Love You

Let Me Love You


 And FearsLet Me Hold You Gently
And Wipe Away Your Tears

Let Me Turn All Dreads Of Yesterday
To A Brighter Tomorrow
And Hope Along The Way

That Guides You Through The Night
Let Me Share My Wings Of Love
And Take You On A Lifetime Flight

Let Me Be Your Shelter
From Raging Storms
Let Me Hold And Keep You
Safely Cradled In My Arm
 
 

 Let Me Cleanse Your HeartFrom All Doubts 

آذربایجــــــــانیم

آذربایجـــــــــانیم جانیمدور منیم 

دوغما آنا یوردوم وطنیمدور منیم 

دامارومدا قاینایان قانیمدور منیم 

          حایاتیمدور،‌جانیمدور، سئوگیمدور 

          تئکجه وطنیم آذربایجــــــــانیمدور